Veleučilište u Slavonskom Brodu
Opis kolegija
Opće informacije |
||
Naziv kolegija |
Menadžment novog proizvoda |
|
Studijski program |
Preddiplomski stručni studij Menadžment |
|
Status kolegija |
Obavezni |
|
Studijska godina |
II. |
|
Bodovna vrijednost i broj sati nastave |
ECTS koeficijent opterećenja studenata |
5 |
Broj sati (P+V+S) |
30+0+15 |
1. OPIS KOLEGIJA |
||
1.1. Ciljevi kolegija |
||
Cilj kolegija je omogućiti studentima potrebna znanja - teorijska i praktična za upoznavanje provođenja marketinških aktivnosti te područja upravljanja inovacijama koje su osnovni pokretač ekonomskog razvoja u svijetu, razumijevanje koncepata novog proizvoda u specifičnim kontekstima te primjenu novog proizvoda u praksi. |
||
1.2. Uvjeti za upis kolegija |
||
1.3. Očekivani ishodi učenja za kolegij |
||
Nakon odslušanog kolegija student će: 1. 1. steći znanje o bitnim obilježjima inovacija i novog proizvoda, 2. 2. usvojiti metodu razvoja novih proizvoda/inovacija, 3. 3. steći znanje o mogućnosti primjene metoda i tehnika odluka za odabire koncepta novog proizvoda, 4. 4. usvojiti mogućnosti lansiranja proizvoda na tržište, 5. 5. naučiti sami modelirati i razvijati vlastite nove proizvode/inovacije |
||
1.4. Vrste izvođenja nastave |
predavanja seminari i radionice |
samostalni zadaci mentorski rad |
1.5. Obveze studenata |
||
Student je obvezan biti 70 % na nastavi kako bi imao uvjet za potpis. Za polaganje ispita je potrebno izraditi i izložiti seminarski rad. |
||
1.6. Praćenje rada studenata |
Raspodjela ECTS-a |
Struktura ocjenjivanja |
|||||
Vrsta aktivnost |
ECTS |
Ishodi učenja |
Aktivnost studenata |
Metode procjenjivanja |
Postotak ocjene |
|
Min |
Max |
|||||
Predavanja i seminari |
2,5 |
1-5 |
Aktivno sudjelovanje na predavanjima i seminarima |
Evidencija prisutnosti studenata |
0 |
0 |
Dodatne aktivnosti* |
||||||
Periodična provjera znanja |
2,5 |
1-5 |
Priprema za pismenu provjera znanja |
Kolokvij 1 |
50 |
100 |
Završni ispit ** |
2,5 |
1-5 |
Priprema za provjeru znanja |
Pismena i usmena provjera znanja |
50 |
100 |
Ukupno: |
5 |
50 |
100 |
**Završni ispit student mora polagati samo ako nisu postignuti minimalni bodovi, u određenom vremenskom roku, na periodičnoj provjeri znanja(ukoliko student ne položi prvi kolokvij) |
|
1.7. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
|
Ispit se može položiti putem dva kolokvija i usmenog ispita, te putem pismenog ispita i usmenog. Trajanje pismenog ispita jest 45 minuta, a usmeni do 30 minuta po studentu. |
|
1.8. Popis literature |
|
Prester, J.: Menadžment inovacija, MEP Zagreb, Zagreb, 2010. Kotler, P., Keller, K. Upravljanje marketingom, 12.izdanje, MATE d.o.o, Zagreb, 2008. Barković, D. Analitika novog proizvoda, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 1998. Crawford, C; Benedetto, A; New product management, McGraw – HillCollege, 2003. |
|
1.9. Komentari |