Veleučilište u Slavonskom Brodu
Opis kolegija
Opće informacije |
||
Naziv kolegija |
Menadžment kvalitete |
|
Studijski program |
Preddiplomski stručni studij Menadžment |
|
Status kolegija |
Izborni |
|
Studijska godina |
I. |
|
Bodovna vrijednost i broj sati nastave |
ECTS koeficijent opterećenja studenata |
6 |
Broj sati (P+V+S) |
30+15+0 |
1. OPIS KOLEGIJA |
||
1.1. Ciljevi kolegija |
||
Studenti će steći praktična i teoretska znanja u izgradnji, primjeni i nadzoru sustava upravljanja kvalitetom na konkretnim primjerima iz prakse. Cilj je osposobiti studente da nauče kako provoditi upravljanje kvalitetom u praksi. Ovo je izuzetno važno, jer danas gotovo da i nema tvrtke koja ne primjenjuje zahtjeve neke od normi za upravljanje sustavima (ISO 9001, ISO 14001, OHSAS). Studenti će usvojiti znanja i vještine koji su neophodni za menadžere kvalitete u svim vrstama organizacija. Većina organizacija danas ima jednog ili nekoliko stručnjaka za kvalitetu a potražnja za stručnjacima tog tipa je u porastu. |
||
1.2. Uvjeti za upis kolegija |
||
Ne postoje. |
||
1.3. Očekivani ishodi učenja za kolegij |
||
1. Nakon odslušanog kolegija student će moći: 2. 1. razumjeti povijesni razvoj kvalitete i ulogu menadžmenta u primjeni sustava upravljanja kvalitetom 3. 2. analizirati sustav upravljanja kvalitetom 4. 3. identificirati nesukladnosti i predložiti popravne radnje 5. 4. poznavati temeljne alate upravljanja kvalitetom 6. 5. modelirati sustav upravljanja kvalitetom |
||
1.4. Vrste izvođenja nastave |
predavanja vježbe |
|
1.5. Obveze studenata |
||
Student je obvezan prisustvovati na 70 % predavanja i vježbi kako bi imao uvjet za potpis. Student treba, sukladno zadatku dobivenom od predavača, izraditi i samostalno prezentirati jednu vježbu (individualno ili kao član para ili član tima od troje studenata). Za formiranje završne ocjene i polaganje ispita je potrebno imati minimalan broj bodova sakupljenih iz vježbi (min 9, max 20). |
||
1.6. Praćenje rada studenata |
Raspodjela ECTS-a |
Struktura ocjenjivanja |
|||||
Vrsta aktivnost |
ECTS |
Ishodi učenja |
Aktivnost studenata |
Metode procjenjivanja |
Postotak ocjene |
|
Min |
Max |
|||||
Predavanja i seminarska nastava |
2,5 |
1-5 |
Aktivno sudjelovanje na predavanjima i vježbama |
Evidencija prisutnosti studenata Sudjelovanje u diskusijama, - Individualni rad - Rad u grupi do tri studenta, - rad u paru |
0 9 |
0 20 |
Dodatne aktivnosti* |
||||||
Periodična provjera znanja |
2,5 |
1-5 |
Priprema za pismenu provjera znanja |
Kolokvij 1 |
21 21 |
40 40 |
Završni ispit ** |
2,5 |
1-5 |
Priprema za provjeru znanja |
Pismena i usmena provjera znanja |
42 |
80 |
Ukupno: |
5 |
51 |
100 |
**Završni ispit student treba polagati ukoliko nije zadovoljan postignutim bodovima na prethodnim periodičnim provjerama znanja te ukoliko nije položio jednu ili obje periodične provjere znanja. Student ne može pristupiti usmenom dijelu završnog ispita ukoliko na pismenom dijelu ispita nije ostvario prolaznu ocjenu. |
|
1.7. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
|
Kriteriji i način polaganja ispita:
Tijekom semestra svaki je student dužan prisustvovati periodičnoj provjeri znanja. Ukoliko student položi oba pisana dijela periodične provjere znanja te sudjeluje u diskusijama i grupnom radu do tri studenta ili radu u paru, stječe uvjet za formiranje završne ocjene i nije dužan pristupiti ponovnoj provjeri znanja na ispitnom roku (redovnom ili izvanrednom ). Periodična provjera znanja traje pojedinačno do 45 minuta gdje student odgovara pisano na postavljena pitanja. Od studenta se očekuje redovito sudjelovanje u vježbama sukladno uputama dobivenim od strane nastavnika uz mogućnost korištenja suvremenih nastavnih pomagala (računalo, projektor, prezenter, ppt prezentacija, ploča).
Studenti koji nisu zadovoljili pisane periodične provjere znanja tijekom semestra pristupaju polaganju ispita na redovitim ili izvanrednim ispitnim rokovima. Pismeni dio ispita traje 45 minuta, a usmeni dio ispita može trajati najduže do 30 minuta. |
|
1.8. Popis literature |
|
1. Lazibat, T.: Upravljanje kvalitetom, 2009., Zagreb 2. Juran, J. M., Gryna, F. M.: Planiranje i analiza kvalitete, 1999., MATE 3. Juran, J. M., Gryna, F. M.: Juran's Quality Control Handbook, McGrawHill, 5th edition 4. Kondić, Ž., Kvaliteta i metode poboljšanja, Varaždin, 2004. |
|
1.9. Komentari |