Veleučilište u Slavonskom Brodu
Opis kolegija
Opće informacije |
||
Naziv kolegija |
Menadžment u turizmu i ugostiteljstvu |
|
Studijski program |
Preddiplomski stručni studij Menadžment | |
Status kolegija |
Obavezni |
|
Studijska godina |
2 godina |
|
Bodovna vrijednost i broj sati nastave |
ECTS koeficijent opterećenja studenata |
5 ECTS |
Broj sati (P+V+S) |
35 P +10 S |
1. OPIS KOLEGIJA |
||
1.1. Ciljevi kolegija |
||
Cilj kolegija je upoznavanje studenata sa osobitostima primjene marketinga u turizmu i ugostiteljstvu |
||
1.2. Uvjeti za upis kolegija |
||
1.3. Očekivani ishodi učenja za kolegij |
||
1. Usvojiti osnovne pojmove koji proizlaze iz marketinga u turizmu 2. steći znanja za upravljanje marketinškim aktivnostima u području turizma 3. Usvojiti sposobnosti komuniciranja s turističkim tržištem 4. Steći znanja o elementima marketing mixa u turizmu 5. istražiti i analizirati konkretne primjere iz turizma iz prakse, te predložiti rješenja |
||
1.4. Vrste izvođenja nastave |
predavanja seminari i radionice |
samostalni zadaci mentorski rad |
1.5. Obveze studenata |
||
Uvjet za dobivanje potpisa jest prisustvovanje na 70% nastavnih sati utvrđenih studijskim programom te izrada seminarskog rada, odnosno domaćeg uratka. |
||
1.6. Praćenje rada studenata |
Raspodjela ECTS-a |
Struktura ocjenjivanja |
|||||
Vrsta aktivnost |
ECTS |
Ishodi učenja |
Aktivnost studenata |
Metode procjenjivanja |
Postotak ocjene |
|
Min |
Max |
|||||
Predavanja i seminari |
2,5 |
1-5 |
Aktivno sudjelovanje na predavanjima i vježbama |
Evidencija prisutnosti studenata |
0 |
0 |
Dodatne aktivnosti* |
||||||
Periodična provjera znanja |
2,5 |
1-5 |
Priprema za pismenu provjeru znanja |
Kolokvij 1 Kolokvij 2 |
50 |
100 |
Završni ispit ** |
2,5 |
1-5 |
Priprema za provjeru znanja |
Pismena i usmena provjera znanja |
50 |
100 |
Ukupno: |
5 |
50 |
100 |
**Završni ispit student mora polagati samo ako nisu postignuti minimalni bodovi, u određenom vremenskom roku, na periodičnoj provjeri znanja |
|
1.7. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
|
Način polaganja ispita: Kolokvij 1+ Kolokvij 2= Konačna ocjena Pismeni ispit + usmeni ispit= Konačna ocjena Trajanje pismenog ispita jest 45 minuta, a usmeni do 30 minuta po studentu. |
|
1.8. Popis literature |
|
-Ružić,D, marketing turističkog ugostiteljstva EFOS, Osijek 2005 -Ružić,D, upravljanje marketingom u ugostiteljstvu, EFOS, Osijek 1997 |
|
1.9 Komentari |