Veleučilište u Slavonskom Brodu
Opis kolegija
Opće informacije |
||
Naziv kolegija |
Poslovna komunikacija za menadžere |
|
Studijski program |
Stručni studij |
|
Status kolegija |
Izborni |
|
Studijska godina |
treća |
|
Bodovna vrijednost i broj sati nastave |
ECTS koeficijent opterećenja studenata |
5 ECTS |
Broj sati (P+V+S) |
(30+0+15) |
1. OPIS KOLEGIJA |
||
1.1. Ciljevi kolegija |
||
Usvajanje općih znanja potrebnih za uspješniju interpersonalnu komunikaciju u poslovnom okruženju i djelotvorno oblikovanje poruka u javnoj i pisanoj komunikaciji, kao i prilikom prezentiranja informacija. Stjecanje veće razine kompetencije za različite vrste komunikacijskih aktivnosti u akademskom i poslovnom okruženju. |
||
1.2. Uvjeti za upis kolegija |
||
Ne postoje. |
||
1.3. Očekivani ishodi učenja za kolegij |
||
|
||
1.4. Vrste izvođenja nastave |
predavanja seminari i radionice |
samostalni zadaci mentorski rad |
1.5. Obveze studenata |
||
Uvjet za dobivanje potpisa jest prisustvovanje na 70% nastavnih sati utvrđenih studijskim programom te izrada seminarskog rada. |
||
1.6. Praćenje rada studenata |
Raspodjela ECTS-a |
Struktura ocjenjivanja |
|||||
Vrsta aktivnost |
ECTS |
Ishodi učenja |
Aktivnost studenata |
Metode procjenjivanja |
Postotak ocjene |
|
Min |
Max |
|||||
Predavanja i vježbe |
2,5 |
1-5 |
Aktivno sudjelovanje na predavanjima i vježbama |
Evidencija prisutnosti studenata |
0 |
0 |
Dodatne aktivnosti* |
||||||
Periodična provjera znanja |
2,5 |
1-5 |
Priprema za pismenu provjera znanja |
Kolokvij 1 |
50 |
100 |
Završni ispit ** |
2,5 |
1-5 |
Priprema za provjeru znanja |
Pismena i usmena provjera znanja |
50 |
100 |
Ukupno: |
5 |
50 |
100 |
1.7. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
|
Način polaganja ispita: Ø Kolokviji + usmeni ispit = konačna ocjena Ø Pismeni ispit + usmeni ispit = konačna ocjena Kolokviji i pismeni dio ispita traju 60 minuta. Usmeni dio ispita možete trajati najdulje 30 minuta po studentu. |
|
1.8. Popis literature |
|
1. Bovee, C. L.; Thill, J. V.: Suvremena poslovna komunikacija, Mate, Zagreb, 2012. 2. Cutlip, S. M.; Center, A. H.; Broom, G. M.: Učinkoviti odnosi s javnošću, MATE, Zagreb, 2010. 3. Lewicki, R. J.; Saunders, D. M.; Barry, B.: Pregovaranje, Mate, Zagreb, 2009. 4. Barker, A.: Sastanak – učinkovit, ugodan, uspješan…, MEP, Zagreb, 2001. 5. Lamza-Maronić, M.; Glavaš, J.: Poslovno komuniciranje, Sveučilište J.J. Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2008. 6. Peters,T.; Waterman, ml. R.: U potrazi za izvrsnošću, Profil, Zagreb, 2008. |
|
1.9. Komentari |