Veleučilište u Slavonskom Brodu
Opis kolegija
Opće informacije |
||
Naziv kolegija |
Teorija konstruiranja |
|
Studijski program |
Preddiplomski strulni studij Proizvodno strojarstvo |
|
Status kolegija |
Obavezni |
|
Studijska godina |
3. |
|
Bodovna vrijednost i broj sati nastave |
ECTS koeficijent opterećenja studenata |
5 |
Broj sati (P+V+S) |
30+30+0 |
1. OPIS KOLEGIJA |
||
1.1. Ciljevi kolegija |
||
Upoznati studente s procesom konstruiranja. Predočavanje transformacije konstrukcijskih značajki kroz faze razvoja proizvoda kao tehničkog sustava. |
||
1.2. Uvjeti za upis kolegija |
||
Prema studijskom programu. |
||
1.3. Očekivani ishodi učenja za kolegij |
||
Primijeniti osnovne spoznaje procesa konstruiranja u razvoju proizvoda. Prepoznati proizvod kao tehnički sustav. Primijeniti strategije konstruiranja. Konstruirati i izraditi projekt proizvoda kao tehničkog sustava. Analizirati pravce razvoja procesa konstruiranja. |
||
1.4. Vrste izvođenja nastave |
predavanja vježbe |
samostalni zadaci |
1.5. Obveze studenata |
||
Prisustvovanje predavanjima i vježbama. |
||
1.6. Praćenje rada studenata |
Raspodjela ECTS-a |
Struktura ocjenjivanja |
|||||
Vrsta aktivnost |
ECTS |
Ishodi učenja |
Aktivnost studenata |
Metode procjenjivanja |
Postotak ocjene |
|
Min |
Max |
|||||
Pohađanje nastave |
1 |
1-5 |
Prisutnost uz aktivno sudjelovanje na predavanjima i vježbama |
Evidencija nazočnosti. |
1 |
5 |
Konstrukcijske vježbe |
1,5 |
1-4 |
Izrada projektnog zadatka, te prethodni proračun i oblikovanje konstrukcijskih elemenata |
Bodovanje na osnovi analize točnosti postupaka i pravila razvoja proizvoda u procesu konstruiranja |
20 |
40 |
Periodična provjera znanja putem kolokvija |
1 |
1-4 |
Odgovori na pitanja iz područja teorije konstruiranja |
Bodovanje na osnovi analize točnosti odgovora sukladno pravilima procesa konstruiranja |
10 |
20 |
Završni ispit |
1,5 |
1-5 |
Studenti javnim izlaganjem projektnog tima brane konstrukcijski projekt primjenjujući stečena znanja na konkretnom primjeru |
Vrednovanje svih aktivnosti kroz semestar: pohađanje nastave, sudjelovanje tima i pojedinačno u izradi konstrukcijskog projekta |
20 |
35 |
Ukupno |
5 |
51 |
100 |
1.7. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
|
Studenti javnim izlaganjem projektnog tima brane konstrukcijski projekt primjenjujući stečena znanja na konkretnom primjeru. |
|
1.8. Popis literature |
|
Otto, K.; Wood, K.: Product design: Techniques in Reverse Engineering and New Product Development, Prentice Hall, 2000 Ullman, D.G.: The Mechanical Design Process, McGraw-Hill, 2002 Pahl, G.; Beitz, W.: Engineering Design: A Systematic Approach, Edited by Ken Wallace, Springer-Verlag, 1996. Suh, N.P.: The Principles of Design, Oxford University Press, New York, 1990. Hubka, V.; Ernst, E. W.: Design science: Introduction to the Needs, Scope and Organization of Engineering Design Knowledge, Springer-Verlag, 1996. Pugh, S.: Total design: Integrated Methods for Successful Product Engineering, Prentice Hall, 1991 Pugh, S: Creating Innovative Products Using Total Design, Addison Wesley, 1996 |
|
Komentari |